Tuesday, April 04, 2006

the chimneys

that's my favourite view.. out of the bedroom window... they've become familiar, and that's got to be a good sign! Man, I just love them....
Technology's good for sharing views, isn't that right!
I took some more shots of roofs, trees in the buff and different shades of grey sky.....
to be continued then!!

voila ma vue de predilection.. a l'arriere de l'immeuble, a gauche de la cour en photo plus bas...
les cheminees, les miennes!!! Elles me sont devenues aussi familieres que la brique rouge de l'appart ou j'etais avant a belfast!
en bref, je profite de la technologie pour partager mes vues.....
J'ai pris d'autres cliches de toits, arbres tous nus et autres ciels gris....
a suivre donc!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home